وضعیت فعالیت شرکت های بازاریابی شبکه ای در ایران

هم اکنون مرجع صدور پروانه کسب برای فعالیت بازاریابی شبکه ای در ایران اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی است و شرکت هایی که قصد فعالیت و فروش و پرداخت پورسانت چند سطحی دارند، می بایست پروانه کسب مربوط به این فعالیت را دریافت نمایند.

به گزارش ایران هشدار - بررسی آمارهای موجود در زمینه فعالیت شرکت های بازاریابی شبکه ای در سال 97 به شرح ذیل است.

فروش کالا و خرده فروشی توسط واسطه ها از سال ها پیش وجود داشته است اما واسطه گری همراه با شبکه سازی، آموزش و ایجاد گروه فروش، بازاریابی چند سطحی نام دارد.
اولین بار بازاریابی چند سطحی توسط William classel berry و lee mytinger در شرکت Nutrillite معرفی شد و در سال 1941 این شرکت طرحی را راه اندازی کرد که در آن توزیع کنندگان می توانستند 3% از فروش افرادی که جذب کرده اند را به عنوان پورسانت، دریافت کنند.
در واقع تفاوت اصلی کار آنها با بازاریابی سنتی که از سالیان گذشته وجود داشت، امکان برخورداری از درآمد حاصل از فروش افرادی است که معرفی شده اند.
این روند تا جایی ادامه پیدا کرد که طبق آخرین آمار انجمن فروش مستقیم در سال 2017 حجم فروش مستقیم، 9.6میلیارد دلار بوده است(تاکنون آماری از سال 20 منتشر نشده است) و تعداد نمایندگان مستقل فروش مستقیم در جهان تا آخر سال 2017 به 117 میلیون نفر رسیده است.

ادامه مطلب در توضیحات

Daitanos بازاریابی ,سال ,فعالیت ,شبکه ,شرکت ,ای ,بازاریابی شبکه ,شبکه ای ,در سال ,چند سطحی ,ای درمنبع

پروژه های دوبل کننده

Hourxo Limited

hourperfect

آموزش ترید در صرافی کوینکس

Bynamic

Mizes

create Perfect Money account

مشخصات

آخرین جستجو ها

معرفی کالا فروشگاهی خرید انواع لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو سمینار و همایش ها اقیانوس دانش خرید قطعات دامپتراک کوماتسو خرید اینترنتی چشم انتظارم فروشگاه اینترنتی ارزان فروشان اسپیریاب hugoemps5 Site